Počet záznamov: 1  

Vplyv digitalizácie na marketingovú komunikáciu TV stanice

  1. Názov Vplyv digitalizácie na marketingovú komunikáciu TV stanice
    Súbežný názovDigitalization influence to a TV station marketing communication
    Autorské údajeŠtefan Eisele
    Autor Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 145-149. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * televízia * digitalizácia * legislatíva
    AnotáciaOčakávané prínosy digitálnej televízie. Komparácia analógového a digitálneho signálu. Rast ponuky reklamného priestoru a času na trhu. Prezentácia reklamného obsahu a legislatíva.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-011, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.