Počet záznamov: 1  

Prístupy dodávateľa k zákazníkovi v procese predaja na priemyselnom trhu

  1. Názov Prístupy dodávateľa k zákazníkovi v procese predaja na priemyselnom trhu
    Súbežný názovSupplier approaches to client in the sales process in industrial market
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 283-287. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    PoznámkyVEGA 1/0228/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá predaj * plánovanie * riziko * dodávatelia * zákazníci * kúpa * trh
    AnotáciaRiziko vo vzťahoch zákazník - dodávateľ. Prístup dodávateľa. Želaná pozícia dodávateľa. Nástroje činnosti dodávateľa. Plánovanie predaja.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-018, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.