Počet záznamov: 1
Miesto emócií v marketingu a ich význam v modeli ELM
Názov Miesto emócií v marketingu a ich význam v modeli ELM Súbežný názov Place of emotions in marketing and their importance for model ELM Autorské údaje Pavol Kita Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 288-293. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * modely * psychológia * stratégia marketingová Anotácia Miesto emócií v marketingu. Integrácia emócií do marketingovej činnosti podniku. Význam emócií v modeli ELM. Charakteristika modelu ELM. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01434-019, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1