Počet záznamov: 1  

Reklamný trh v čase súčasnej finančno-hospodárskej krízy

  1. Názov Reklamný trh v čase súčasnej finančno-hospodárskej krízy
    Súbežný názovAdvertising market in the times of current finacial-economic crisis
    Autorské údajeBarbora Brynkusová
    Autor Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 67-71. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    PoznámkyVEGA 1/0803/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * výdavky * svet * kríza hospodárska
    AnotáciaReklama a kríza. Svetové výdavky na reklamu (2008-2009). Prerozdelenie tradičných reklamných rozpočtov do online reklamy. Vyhliadky do blízkej budúcnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-045, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.