Počet záznamov: 1  

Interkultúrne rozdiely vo vnímaní kultúrnych produktov

  1. Názov Interkultúrne rozdiely vo vnímaní kultúrnych produktov : diplomová práca
    Autorské údajeEva Režnáková, škol. Mária Tajtáková
    Autor Režnáková Eva
    Ďalší autori Tajtáková Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 68 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846285

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce664.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.