Počet záznamov: 1  

Riadenie procesov merania a zabezpečovania spokojnosti zákazníkov

  1. Názov Riadenie procesov merania a zabezpečovania spokojnosti zákazníkov : diplomová práca
    Autorské údajeLenka Kebísková, škol. Martin Mizla
    Autor Kebísková Lenka
    Ďalší autori Mizla Martin (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeKošice, 2010. - 75 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra845932
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.