Počet záznamov: 1  

Miesto a úloha integrovanej marketingovej komunikácie v manažmente podniku

  1. Názov Miesto a úloha integrovanej marketingovej komunikácie v manažmente podniku
    Autorské údajeViera Spodniaková
    Autor Spodniaková Viera
    Zdrojový dokument Manažment : teória, výučba a prax 2010 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie, Liptovský Mikuláš, 29. septembra - 1. októbra 2010. S. 347-350. - Liptovský Mikuláš : Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika, 2010. ISBN 978-80-8040-404-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * integrácia * značky výrobkov * zákazníci
    AnotáciaCharakteristika a ciele marketingovej komunikácie. Integrovaná marketingová komunikácia. Rozdiely medzi klasickou a integrovanou marketingovou komunikáciou.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.