Počet záznamov: 1  

Difúzne modely nových produktov a ich postavenie vo výskume spotrebiteľského správania

  1. Názov Difúzne modely nových produktov a ich postavenie vo výskume spotrebiteľského správania
    Autorské údajeMária Vasiľová
    Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 557-562. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6
    PoznámkyIGM 2316069/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Heslá inovácia * modely * výrobky nové * tržby * prognózovanie * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaObjasnenie historického kontextu inovácie, vysvetlenie pojmového aparátu a zhrnutie hlavných východísk pre aktuálny výskum spotrebiteľského správania v procese prijímania inovácie. Vysvetlenie základnej varianty difúzneho modelu podľa Bassa.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00205-056, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.