Počet záznamov: 1  

Využitie sociálnych sietí v podmienkach malých a stredných podnikov

  1. Názov Využitie sociálnych sietí v podmienkach malých a stredných podnikov
    Autorské údajeJaroslav Bednárik
    Autor Bednárik Jaroslav
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 23-26. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * podnik malý * podnik stredný * riadenie vzťahov so zákazníkmi * siete sociálne * reklama
    AnotáciaMarketingová komunikácia na sociálnych sieťach. Využívanie trhového princípu pri riešení rôznych spoločensko-ekonomických problémov. Voľba optimálnej stratégie pri využívaní nových nástrojov v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.