Počet záznamov: 1  

Funkcie a nástroje podlinkovej komunikácie v rámci integrovanej marketingovej komunikácie

  1. Názov Funkcie a nástroje podlinkovej komunikácie v rámci integrovanej marketingovej komunikácie
    Autorské údajeHelena Labská, Júlia Lipianska
    Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentNové trendy v marketingovej komunikácii `97: podlinková marketingová komunikácia : zborník prednášok z konferencie, 15.-16.10.1997, Bratislava : sprievodné podujatie veľtrhu Intermedia, Nové trendy `97. S. 10-14. - Bratislava : Incheba, a. s., 1997
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCRôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 01223-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.