Počet záznamov: 1  

Značka a marketingová stratégia

  1. Názov Značka a marketingová stratégia
    Autorské údajeAnna Križanová, Juraj Kolenčík, Jana Majerová
    Autor Križanová Anna
    Spoluautori Kolenčík Juraj
    Majerová Jana
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 158-162. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    PoznámkyVEGA 1/0357/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * manažment produktový * produkty * výrobky značkové * značky výrobné * značky kvality * značky výrobkov * logo * spotrebitelia * zákazníci
    AnotáciaDefinícia, ktorá spája značku s pomenovaním alebo vizuálnym označením. Identifikácia a odlíšenie produktu i samotnej značky. Značka ako súbor informácií. Úloha značky v marketingovej stratégii.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.