Počet záznamov: 1  

Etnocentrizmus ako faktor ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie slovenských spotrebiteľov

  1. Názov Etnocentrizmus ako faktor ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie slovenských spotrebiteľov
    Autorské údajeDaniela Zajková
    Autor Zajková Daniela
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 303-307. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá Slovensko * spotrebitelia * produkty * manažment produktový * výrobky * tovar * ceny spotrebiteľské * kvalita výrobkov * kvalita tovaru * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaSpotrebiteľský etnocentrizmus a spotrebiteľské postoje k zahraničným produktom. Škála spotrebiteľského etnocentrizmu a zisťovanie stupňa prijatia alebo odmietnutia zahraničných produktov. Výskum a faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie slovenských spotrebiteľov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.