Počet záznamov: 1  

Reklama ako komunikačný nástroj malého/stredného podniku

  1. Názov Reklama ako komunikačný nástroj malého/stredného podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeKatarína Danečková, školiteľ: Miroslava Szarková
    Autor Danečková Katarína
    Ďalší autori Szarková Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra858846

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha861.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.