Počet záznamov: 1  

Význam elektronického nákupu pre firemné procesy – nákupné, riadiace, marketingové a predajné procesy

  1. Názov Význam elektronického nákupu pre firemné procesy – nákupné, riadiace, marketingové a predajné procesy : diplomová práca
    Autorské údajePeter Čeliga, školiteľ: Mária Dzurová
    Autor Čeliga Peter
    Ďalší autori Dzurová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 76 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra854415

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.