Počet záznamov: 1  

Jak na marketing v chaosu mobilních platforem

  1. Názov Jak na marketing v chaosu mobilních platforem
    Autorské údajeJan Lodl
    Autor Lodl Jan
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 9 (Září 2011), s. 22-24. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * telefón mobilný * technológie informačné * technológie komunikačné * internet
    AnotáciaRýchly rast využívania mobilných telefónov v marketingovom mixe. iPhone a iPad v marketingu. Čo vedia inteligentné mobilné telefóny. Existencia štyroch rôznych operačných systémov v súčasnosti, ktoré navzájom nie sú kompatibilné. Najrozšírenejší operačný systém v súčasnosti - Android. Možnosť prepojenia mobilnej inzercie s klasickými kanálmi pomocou tzv. QR kódov. Využívanie tabletov v marketingu. Elektronické verzie časopisov ako zaujímavý reklamný kanál.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.