Počet záznamov: 1  

Aspekty marketingové komunikace vysoké školy vzhledem k získání nových zákazníků

  1. Názov Aspekty marketingové komunikace vysoké školy vzhledem k získání nových zákazníků
    Preklad názvuThe Aspects of marketing communication of universities with respect to winning new customers
    Autorské údajeMiroslava Vaštíková, Kateřina Matušínská, Jindřich Vaněk
    Autor Vaštíková Miroslava
    Spoluautori Matušínská Kateřina
    Vaněk Jindřich
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 14, č. 3 (2011), s. 100-116. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá univerzity * štúdium vysokoškolské * vzdelávanie vysokoškolské * kvalita vzdelávania * školy vysoké * konkurencia * propagácia
    AnotáciaKonkurenčné prostredie na trhu vzdelávania. Manažment školy a rozvoj vzdelávacej inštitúcie. Zmena interného a externého prostredia vysokej školy. Zameranie sa na zákazníka v zmysle "total customer care". Práca s verejnosťou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF150.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.