Počet záznamov: 1  

Global marketing

  1. Názov Global marketing : a decision-oriented approach
    Autorské údajeSvend Hollensen
    Autor Hollensen Svend
    Vydavateľské údajeHarlow : FT Prentice Hall/Pearson Education , 2011. - 756 s.
    Vydanie5th ed.
    ISBN978-0-273-72622-7
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing globálny * marketing medzinárodný * internacionalizácia * vývoz * firmy * konkurencia medzinárodná * výskum marketingový * trh medzinárodný * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 0, prezenčne 3
    Signatúra852761, 863463, 863481

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    863463SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    863481FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    852761OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.