Počet záznamov: 1  

Hospodárska kríza a marketing

  1. Názov Hospodárska kríza a marketing
    Autorské údajeJozef Matúš
    Autor Matúš Jozef
    Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 5, č. 1 (2011), s. 28-30. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2011. ISSN 1337-0839
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * segmentácia trhu * skupiny cieľové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * kríza hospodárska
    AnotáciaMarketing a riešenie nových úloh v čase krízy. Makroekonomické problémy. Klesajúca kúpna sila obyvateľstva, zmena dopytu ako aj kapacita trhu. Krízová komunikácia a program pripravenosti na jednotlivé situácie vo vnútri podniku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.