Počet záznamov: 1  

Mestský marketing ako integrálna súčasť koncepcií rozvoja územia

  1. Názov Mestský marketing ako integrálna súčasť koncepcií rozvoja územia
    Autorské údajeŠtefan Žák
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentZborník Katedry marketingu z vedeckého seminára. S. 141-143. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, Katedra marketingu, 2003. ISBN 80-225-1745-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE03 00285-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.