Počet záznamov: 1  

Nové pravidlá marketingu & PR

  1. Názov Nové pravidlá marketingu & PR : ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov
    Autorské údajeDavid Meerman Scott, preložila: Darina Gyurkovicsová
    Autor Scott David Meerman
    Ďalší autori Gyurkovicsová Darina (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeBratislava : Eastone Books , 2010. - 257 s.
    ISBN978-80-8109-149-0
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * reklama * práca s verejnosťou * médiá * internet * siete sociálne * plán marketingový * zákazníci * nákup * spotrebitelia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 0, prezenčne 3
    Signatúra856673, 856674, 866041

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    856673SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    856674SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne
    866041OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.