Počet záznamov: 1  

STN ISO 10002 : 2005

  1. Názov STN ISO 10002 : 2005 : manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách.
    Autorské údajespracovateľ: Ľudmila Bílá
    Autor Bílá Ľudmila
    Vydavateľské údajeBratislava : Slovenský ústav technickej normalizácie , 2005. - 32 s.
    PoznámkyTáto norma obsahuje slovenskú verziu ISO 10002: 2004
    Druh dokumentunormy
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 006 - Normalizácia. Normy
    Heslá riadenie kvality * spokojnosť zákazníkov * sťažnosti * vyjednávanie * organizácie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra852792

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    852792OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.