Počet záznamov: 1
Modelling the diffusion of technology innovation: a marketing approach
Názov Modelling the diffusion of technology innovation: a marketing approach Autorské údaje Mária Vasiľová Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 623-631. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov Heslá inovácia * modely * modelovanie * technológie nové * televízia * Slovensko Anotácia Zakomponovanie cenového efektu do Bass growth modelu. Difúzia LCD televízorov v Slovenskej republike: empirické výsledky. Výsledky a diskusia. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01191-029, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1