Počet záznamov: 1  

Corporate culture in companies operating on the Slovak market

  1. Názov Corporate culture in companies operating on the Slovak market
    Autorské údajeMartina Belejová
    Autor Belejová Martina EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 75-81. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    PoznámkyVEGA 1/0803/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá kultúra podniková * kríza * stratégia marketingová * trh * Slovensko
    AnotáciaCharakteristika súčasného ekonomického prostredia. Podniková kultúra v teórii a praxi. Podniková kultúra vo firmách pôsobiacich na slovenskom trhu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01191-032, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.