Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníkov vo vybranej spoločnosti

  1. Názov Spokojnosť zákazníkov vo vybranej spoločnosti
    Autorské údajeBohuslava Mihalčová, Anna Vistánová
    Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Spoluautori Vistánová Anna EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokumentOrganizácia založená na vedomostiach v období globalizácie a internacionalizácie : zborník príspevkov z III. ročníka vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou, 19.a 20. apríla 2011, Ružomberok. S. 325-334. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2011. ISBN 978-80-8084-766-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * konkurencieschopnosť * dotazníky
    AnotáciaPojem spokojnosť zákazníka. Hodnotenie spokojnosti zákazníka. Prieskum spokojnisti zákazníkov v STK Košice. Vyhodnotenie výsledkov dotazníkového šetrenia. Návrhy na riešenie problémových oblastí.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01304-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.