Počet záznamov: 1  

Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí

  1. Názov Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]
    Autorské údajeŠtefan Majtán a kolektív, redakčné a zostavovateľské práce Katarína Grančičová
    Ďalší autori Grančičová Katarína (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Šúbertová Elena (Recenzent) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Tršťanská Alena (Recenzent) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2011. - 123 s.
    ISBN978-80-225-3284-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    PoznámkyVEGA 1/0385/10
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * prostredie podnikateľské * plánovanie podnikové * stratégia podniková * stratégia podnikateľská * plán marketingový * konkurencieschopnosť * prieskum trhu * komunikácia firemná * komunikácia marketingová * legislatíva * marketing * organizácie neziskové * globalizácia * Slovensko
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.4, z toho voľných 3, prezenčne 1
    Odkazy (10) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra853563-853566
    Archív EPCE11 01341-001, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    853563SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    853564SEKSklad knižničného fonduvoľný
    853565SEKSklad knižničného fonduvoľný
    853566SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.