Počet záznamov: 1
Strategic marketing alternatives for European market
Názov Strategic marketing alternatives for European market . 16 Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Competitive and cooperative business strategies for efficient outcomes in different markets - internal organisational drivers. S. 243-250. - Siedlce : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego, 2011. ISBN 978-83-7051-641-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * trh spoločný * adaptácia * Európska únia Anotácia Koncepcia európskeho marketingu. Rozšírenie Európskej únie, rozšírenie európskeho trhu. Prechod od národného marketingu k európskemu marketingu. Alternatívy marketingovej stratégie pre európsky trh. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01358-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1