Počet záznamov: 1  

Marketing nákupu

  1. Názov Marketing nákupu : projekt č. 0120/97
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentZborník z vedeckého seminára Katedry marketingu : Bratislava, 24.11.1999. S. 16-18. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, Katedra marketingu, 2000. ISBN 80-225-1253-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 01390-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.