Počet záznamov: 1  

Časové rady a ich miesto v ekonómii a marketingu

  1. Názov Časové rady a ich miesto v ekonómii a marketingu
    Autorské údajeTomáš Výrost
    Autor Výrost Tomáš EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF
    Zdrojový dokument Analýza spotrebiteľského správania ako zdroj informácií pre ekonomickú vedu a marketingové rozhodovanie : monografia z vedeckého seminára : 8.9.2000 Sninské Rybníky. [S. 1-3]. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2000. ISBN 80-225-252-4
    PoznámkyVEGA 1/6047/99
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 01461-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.