Počet záznamov: 1  

[Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti]

  1. Názov [Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti]
    Autorské údajeDaša Belkovicsová
    Autor Belkovicsová Daša EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 6, č. 3 (2011), s. 36-38. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2011. ISSN 1336-9105
    Recenz.dok. Geografický informačný systém sko nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu / Pavol Kita
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Heslá recenzie * marketing územia * systémy informačné geografické * prieskum trhu * spotrebitelia * konkurencieschopnosť
    AnotáciaRecenzia príspevkov, kde autori z rôznych aspektov analyzujú a hodnotia javy ovplyvňujúce spádové oblasti maloobchodných jednotiek. Priestorové správanie spotrebiteľa umožňuje pochopiť obchodnú atraktívnosť maloobchodných jednotiek a programovať ich budúce implementácie.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01551-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.