Počet záznamov: 1  

Postavenie spotrebiteľa na trhu

  1. Názov Postavenie spotrebiteľa na trhu
    Autorské údajeMarína Korčoková
    Autor Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 40-45. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    PoznámkyVEGA 1/0418/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * práva spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * politika spotrebiteľská * vzdelávanie dospelých
    AnotáciaSpotrebiteľská politika Európskej únie. Pasivita spotrebiteľov alebo nedostatočná spotrebiteľská výchova a vzdelávanie. Vzdelávanie spotrebiteľov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - KNIHY
    Archív EPCE11 01616-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.