Počet záznamov: 1  

Analýza spotrebiteľského správania na globalizovanom trhu s cukrom

  1. Názov Analýza spotrebiteľského správania na globalizovanom trhu s cukrom
    Preklad názvuAnalyseis of consumer behaviour on globalised sugar market
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Martina Špilová
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Špilová Martina
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 40, č. 3 (2011), s. 365-376. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    PoznámkyVEGA 1/0385/10
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * trh * prostredie ekonomické * marketing * cukor
    AnotáciaZákladné charakteristiky globalizácie trhového prostredia. Analýza produktového portfólia cukru. Analýza faktorov spotrebiteľského rozhodovania.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - KNIHY
    Archív EPCE11 01673-007, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF229.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.