Počet záznamov: 1  

Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v SR

  1. Názov Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v SR
    Súbežný názovPerception of private labels by Slovak consumers
    Autorské údajeJuraj Chebeň, Monika Štefúnová
    Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Štefúnová Monika
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá reťazce obchodné * maloobchod * stratégia obchodná * výrobky * tovar * značky maloobchodné * značky kvality * spotrebitelia
    AnotáciaStratégia značiek obchodu a skupinových značiek. Používanie názvov vlastných značiek, ktoré sa nepodobajú na názov obchodu, v ktorom sú predávané. Vývoj a pojem vlastných značiek. Kategórie výrobkov vlastných značiek, kvalita, modernosť a cenová výhodnosť.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-027, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF111.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.