Počet záznamov: 1  

Využitia stratégie značky v komunikácii vlastností produktov

  1. Názov Využitia stratégie značky v komunikácii vlastností produktov
    Súbežný názovUse of brand strategy in product features communication
    Autorské údajeRastislav Strhan
    Autor Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. [1-11]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Poznámky[KEGA 006EU-4/2011]
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * značky výrobné * značky kvality * produkty * kvalita * konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné
    AnotáciaZnačka ako nástroj zvyšovania konkurenčnej schopnosti. Diferenciácia ako spôsob dosahovania konkurenčnej výhody. Stratégia značky pri dosahovaní konkurenčnej výhody. Kvalita a jej rôzne vnímanie pri dosahovaní konkurenčnej výhody. Parametrická značka (značka vlastností) a jej vplyv na vnímanie kvality produktu. Výskum rôznych aspektov vnímania kvality produktu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-063, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF114.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.