Počet záznamov: 1  

Ze slabin jsme udělali přednosti

  1. Názov Ze slabin jsme udělali přednosti
    Autorské údajeBohuslav Bohuněk, Jiří Vlasák
    Autor Bohuněk Bohuslav (Autor interview)
    Spoluautori Vlasák Jiří (Účastník interview)
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 12 (Prosinec 2011), s. 28-30. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 663/664 - Potravinárstvo
    Heslá nápoje nealkoholické * firmy * komunikácia marketingová * reklama * médiá * televízia * Česko * Slovensko
    AnotáciaRozhovor autora článku s marketingovým riaditeľom spoločnosti Kofola pre český a slovenský trh. Kto je kľúčovou cieľovou skupinou nápoja Kofola. Kofola ako československý nápoj. Ďalšie značky v portfóliu spoločnosti - Rajec, Vinea, Jupík a pod. Komunikácia firmy so spotrebiteľom. Reklama v televízii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.