Počet záznamov: 1  

Organizačné formy marketingového útvaru v podnikoch z pohľadu priority výskumu trhu a ich aplikácia v slovenskej ekonomike

  1. Názov Organizačné formy marketingového útvaru v podnikoch z pohľadu priority výskumu trhu a ich aplikácia v slovenskej ekonomike
    Autorské údajeJarmila Tkáčiková, Štefan Jagerčík, Boris Ďurkech
    Autor Tkáčiková Jarmila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Jagerčík Štefan
    Ďurkech Boris
    Zdrojový dokumentZborník vojenskej akadémie. Roč. 2, č. 1 (1995), s. 233-242. - Liptovský Mikuláš : Vojenská akadémia SNP, 1995. ISSN 1335-0935
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 01498-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.