Počet záznamov: 1  

Zelený marketing ako nový zdroj konkurenčnej výhody v podniku

  1. Názov Zelený marketing ako nový zdroj konkurenčnej výhody v podniku
    Autorské údajeIvan Bzdúšek, Mária Vasiľová
    Autor Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. S. 12-31. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9
    PoznámkyIGM 2316069/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing environmentálny * marketing mix * výhody konkurenčné * výkonnosť * správanie spotrebiteľa * značky environmentálne
    AnotáciaDefínície zeleného marketingu. Zelený marketingový mix - produkt, marketingová komunikácia, cena, distribúcia. Zelený spotrebiteľ a jeho potreby. Segmentácia zelených spotrebiteľov. Voľba stratégie zeleného marketingu. Ekologická výkonnosť ako zdroj konkurenčnej výhody. Environmentálne označovanie. Nové prístupy v zelenom marketingu. Päť spôsobov ako zarobiť zvýšením environmentálnej výkonnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01706-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.