Počet záznamov: 1
Marketing stratégique et opérationnel
Názov Marketing stratégique et opérationnel : du marketing a l'orientation-marché Autorské údaje Jean-Jacques Lambin, Chantal de Moerloose Autor Lambin Jean-Jacques Spoluautori de Moerloose Chantal Vydavateľské údaje Paris : DUNOD , 2008, dotlač 2010 . - 580 s. Vydanie 7e éd. Edícia Gestion SUP ISBN 978-2-10-052137-1 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Francúzsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing strategický * trh * operácie obchodné * podnikanie * klienti * segmentácia * výrobky * distribúcia * ceny * komunikácia * plán marketingový Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Signatúra 855629, 855630
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 855629 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 855630 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1