Počet záznamov: 1  

Pochopenie správania spotrebiteľa ako východisko výberu marketingovej stratégie

  1. Názov Pochopenie správania spotrebiteľa ako východisko výberu marketingovej stratégie
    Autorské údajeVeronika Hrdličková
    Autor Hrdličková Veronika
    Zdrojový dokument Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 63-75. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá maloobchod * marketing * marketing mix * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaMarketingová stratégia v maloobchode a jednotlivé prvky maloobchodného marketingového mixu. Nákupné správanie sa spotrebiteľa v prostredí maloobchodu. Najvýznamnejšie faktory, ktoré značne ovplyvňujú nákupný rozhodovací proces spotrebiteľa.
    Báza dátČLÁNKY
    Archív EPCE11 01828-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.