Počet záznamov: 1
Malé a stredné podniky ako dôležitá súčasť európskeho priestoru
Názov Malé a stredné podniky ako dôležitá súčasť európskeho priestoru Autorské údaje Veronika Nekolová Autor Nekolová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 116-128. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Heslá Európska únia * trh spoločný * Slovensko * podnikanie malé * podnikanie stredné * Európsky ekonomický priestor Anotácia Prevažnú časť domácich podnikov v SR tvoria malé a stredné podniky a výnimkou nie je ani európske spoločenstvo. Pre SR sa otvoril v roku 2004 európsky trh, čo prináša pre malé a stredné podniky nové príležitosti, ale aj zvyšovanie konkurencie na domácom trhu. Priebežné výsledky kvantitatívneho prieskumu, ktoré sa zameriavajú na vstup MSP na európske trhy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01828-011, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1