Počet záznamov: 1  

Využívanie mega eventov pri budovaní značky krajiny

  1. Názov Využívanie mega eventov pri budovaní značky krajiny
    Súbežný názovNation branding and the role of mega events
    Autorské údajeAndrea Bačová
    Autor Bačová Andrea
    Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 11-18. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá komunikácia masmediálna * reklama vonkajšia * propagácia * prezentácia * imidž * goodwill * event marketing
    AnotáciaZáklady teórie budovania značky krajiny a metódy merania značiek krajín. Využitie medzinárodných podujatí a príklady krajín, ktorých pozícia na indexoch merania značky krajiny sa po organizovaní mega eventov výrazne zlepšila.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.