Počet záznamov: 1
Využívanie mega eventov pri budovaní značky krajiny
Názov Využívanie mega eventov pri budovaní značky krajiny Súbežný názov Nation branding and the role of mega events Autorské údaje Andrea Bačová Autor Bačová Andrea Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 11-18. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá komunikácia masmediálna * reklama vonkajšia * propagácia * prezentácia * imidž * goodwill * event marketing Anotácia Základy teórie budovania značky krajiny a metódy merania značiek krajín. Využitie medzinárodných podujatí a príklady krajín, ktorých pozícia na indexoch merania značky krajiny sa po organizovaní mega eventov výrazne zlepšila. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1