Počet záznamov: 1
Líder v kontexte politického marketingu
Názov Líder v kontexte politického marketingu Súbežný názov Leader in context of political marketing Autorské údaje Alexander Čemez Autor Čemez Alexander Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 32-38. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá komunikácia verbálna * komunikácia masmediálna * marketing politický * programy politické * lídri * zručnosti * rétorika Anotácia Líder, jeho funkcie a rola v politickom marketingu. Typy politických lídrov a špecifické schopnosti, ktoré sa uplatňujú na vytvorenie politického programu (kognitívne schopnosti) a odkomunikovanie programu (komunikačné schopnosti). Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1