Počet záznamov: 1  

Corporate social responsibility v spoločnosti L’Occitane en Provence

  1. Názov Corporate social responsibility v spoločnosti L’Occitane en Provence
    Súbežný názovCorporate Social responsibility of L’Occitane en Provence
    Autorské údajeVladimíra Jurišová
    Autor Jurišová Vladimíra
    Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 105-109. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá Francúzsko * spoločnosti obchodné * výrobcovia * výroba ekologická * kozmetika * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská * konkurencieschopnosť
    AnotáciaTeoretické východiská filozofie corporate social responsibility. Spoločnosť L’Occitane en Provence v južnej časti Francúzska a uplatňovanie filozofie corporate social responsibility v tejto kozmetickej spoločnosti. Dôraz na tri P - poeple, planet, profit.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.