Počet záznamov: 1  

Reklama aká bola a aká bude

  1. Názov Reklama aká bola a aká bude
    Autorské údajeJaroslav Kultan, Oľga Saginova Vitalievna
    Autor Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Spoluautori Saginova Oľga Vitalievna
    Zdrojový dokument Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava. S. [1-6]. - Bratislava : [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU], 2011. ISBN 978-80-225-3314-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * tvorba reklamy * história * technológie informačné * internet * Rusko
    AnotáciaReklama je jedným zo spôsobov ako lepšie organizovať predaj svojich výrobkov alebo služieb. Od nej závisí vo veľkej miere úspešnosť činnosti každého podnikania alebo rozšírenia činnosti, ktorými sa zaoberá ten alebo iný subjekt trhu. V príspevku je uvedený príklad rozvoja reklamy v Ruskej federácií. Elektronická reklama.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01851-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.