Počet záznamov: 1  

Prenikanie malých a stredných firiem na medzinárodné trhy

  1. Názov Prenikanie malých a stredných firiem na medzinárodné trhy
    Preklad názvuMarket penetration of SMEs to the foreign markets
    Autorské údajePeter Knapik, Ivana Siegl Kniežová
    Autor Knapik Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Siegl Kniežová Ivana EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 53-66. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik malý * podnikanie malé * podnik stredný * podnikanie stredné * trh medzinárodný * manažment * riadenie podnikové * zákazníci * ponuka * dopyt * kríza finančná * kríza hospodárska
    AnotáciaZmeny v postupoch úspešných malých a stredných firiem v EÚ pri prekonávaní dôsledkov krízy a prenikaní na medzinárodné trhy. Kríza manažmentu a riziká. Alternatívne riešenia pre malé a stredné podniky. Spolupráca výrobných a obchodných firiem a oživenie dopytu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01864-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.