Počet záznamov: 1
Vstupy maloobchodných spoločností na zahraničné trhy
Názov Vstupy maloobchodných spoločností na zahraničné trhy Autorské údaje Veronika Konštiaková Autor Konštiaková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 176-180. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Poznámky VEGA 1/0652/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.5 - Zahraničný obchod Heslá trh zahraničný * maloobchod * spoločnosti * retailing Anotácia Špecifiká, ktoré vplývajú na rozhodovanie o spôsobe vstupu na zahraničné trhy retailových spoločností a možnosti, ktoré sa im núkajú pri zvážení jednotlivých aspektov a charakteristík pre retailové spoločnosti. 6 hlavných faktorov, ktoré ovplyvňujú rozhodnutia o spôsobe vstupu na zahraničný trh. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01895-037, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1