Počet záznamov: 1  

Faktory rozvoja a úspechu v multilevel marketingových systémoch v medzinárodnom obchode

  1. Názov Faktory rozvoja a úspechu v multilevel marketingových systémoch v medzinárodnom obchode : diplomová práca
    Autorské údajeNikola Papayová, školiteľ: Valéria Svobodová
    Autor Papayová Nikola
    Ďalší autori Svobodová Valéria (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra856480

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.