Počet záznamov: 1  

Atmosféra maloobchodnej prevádzky ako zdroj pridanej hodnoty

  1. Názov Atmosféra maloobchodnej prevádzky ako zdroj pridanej hodnoty
    Autorské údajeRóbert Rehák
    Autor Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 273-278. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    PoznámkyPMVP 72/2011
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá maloobchod * prevádzky * prostredie podnikové * imidž * dizajn * hodnota pridaná ekonomická
    AnotáciaAtmosféra maloobchodnej prevádzky - mimoriadne významný faktor, ktorý ovplyvňuje zákazníka nielen pri jednorazovom nákupe vo vybranej prevádzke, ale formuluje aj jeho dlhodobé návyky navštevovať konkrétnu prevádzku. Tvoria ju základné, aktívne a pasívne prvky. Pre hodnotenie úrovne atmosféry prevádzky je potrebné sledovať jej efekt na obrat, priblíženie sa alebo vzdialenie sa správaniu zákazníkov, imidž prevádzky, mieru udržania si zákazníkov, segmentáciu trhu a uniformitu dizajnu, vplyv a dopad zamestnancov na atmosféru prevádzky, schopnosť reagovať na vzniknuté problémy a projektovanie prostredia prevádzky.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01895-043, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.