Počet záznamov: 1  

Segmentace trhu

  1. Názov Segmentace trhu
    Autorské údajeZuzana Šlapalová Čempelová
    Autor Šlapalová Čempelová Zuzana
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 47, č. 2 (Únor 2012), s. 39-42. - Praha : Economia, 2012. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá segmentácia trhu * marketing * zákazníci * prieskum trhu * vek * muži * ženy * demografia * psychológia * behaviorizmus * geografia
    AnotáciaSegmentácia trhu - módna záležitosť alebo užitočný marketingový nástroj? Segmentácia trhu krok za krokom. Kritériá geografickej, demografickej, psychografickej a behaviorálnej segmentácie. Prístup firiem k marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-6 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.