Počet záznamov: 1  

Online marketing strategies for travel agencies

  1. Názov Online marketing strategies for travel agencies
    Preklad názvuOnline marketingové stratégie pre cestovné agentúry
    Autorské údajeMartin Volek
    Autor Volek Martin EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 590-599. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * siete sociálne * médiá * technológie informačné * technológie komunikačné * internet * agentúry cestovné * ruch cestovný
    AnotáciaÚlohy online marketingu a jeho výhody v porovnaní s tradičným marketingom. Koniec tzv. "obťažujúceho" marketingu. Optimalizácia vyhľadávacích nástrojov. Online marketing v sociálnych médiách a na sociálnych sieťach.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02020-012, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 13-16

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.