Počet záznamov: 1  

Využitie e-marketingu pri marketingovej komunikácii služieb so zameraním na zážitkové produkty

  1. Názov Využitie e-marketingu pri marketingovej komunikácii služieb so zameraním na zážitkové produkty
    Súbežný názovApplication of e-marketing in marketing communication of services with focus on experience products
    Autorské údajeRomana Olexová
    Autor Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokumentNové trendy v marketingu : zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 15.-16. novembra 2011 na Smolenickom zámku. S. 99-112. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-331-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing služieb * manažment produktový * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * marketing sieťový * internet * produkty
    AnotáciaCharakteristika e-marketingu a jeho podstatných zložiek. Možnosti a potenciál e-marketingu ako takého a jeho efektivita v prípade marketingovej komunikácie zážitkových produktov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02008-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.